On isänpäivän lopputunnit meneillään ja huomenna alkaa taas "tavallinen" arki.
Ei sitten niin yhtikäs mitään ole tapahtunut käsityörintamalla tai askartelun puolella.
Viikonloppu ollaan vaan oltu ukon kanssa kotona, tosin iskän luona olen tänään vieraillut.

1054487.jpg
Paperitilaus tuli perjantaina.
Nämä 6"x 6" skräppipaperilehtiöt ovat aivan upeita. Hiekkaoliivin nettikaupasta sain hankittua nämä ennenkuin kaupan ovet menivät kiinni. On löydettävä uusi paperin hankintapaikka jostain......

1054490.jpg
Tavaraswappiin osallistuin ja tässä on kuvaa paketista jonka sain "Mimikolta" .
Jotain uutta oli mukana mitä en ole aikaisemmin saanut swapeista: kirjansivuja. Niistä saa mukavia koristeita kortteihin ja skräppijuttuihin. Hmm... siis uutta kokeiltavaa mulle. Itse olen joskus kyllä lähettänyt sivuja, mutta en ole aikaisemmin vastaanottanut. Kiva juttu.
KIITOS swappikaverille tästä lähetyksestä!

1054488.jpg
Tämä servetti kuvatkoon sitä kasaa jonka olen vastaanottanut uudelta vaihtarikamulta. (Löysin yllättäen uuden blogin ja siellä huhuiltiin paperien perään.) Siis minä laitoin paperia Pauliinalle ja hän lähetti mulle kasan servettejä. Hyvä vaihto. Oli ihania servettejä. KIITOS : o ))

Tässä päälimmäiset jutut.

Kunnes jälleen tapaamme: Hyvää tulevaa viikkoa kaikille.
Toivottavasti se on kaikin puolin parempi kuin mennyt viikko.