Tervehdys! Nyt on yhtä ja toista pientä lähtenyt liikkeelle ja osa lähetyksistä on jo perillä. Joten pitemmittä puheitta laitan kuvia esille.
476307.jpg
Näitä sinisiä lankapalloja ostin taannoin ilman sen kummempia suunnitelmia mitä niistä syntyy....sainpa tehtyä niistä "anna-hyvän-kiertää" jutun. Eli tällaisen ponchon. Ja kun langat ovat 100% villaa niin lämmintä pitäis olla.
475393.jpg

Ystävälleni sain samanlaisen valmiiksi, vaan langat olivat eri, niinkuin muistatte.....
476308.jpg
476306.jpg

Tämä Eskimolanka näillä värisävyillä on aivan ihq! Mun silmiä hivelee ainakin. Tässä on ehdottomasti nätimmät värit yhdessä kuin mitä mun omassa Eskimoponchossa on.

Toinen "anna-hyvän-kiertää" lähetys oli sitten tämänlaatuinen.
474979.jpg

Tämäntyyliset "unisukat" mä kans osaan kutoa, kun ei tarvitse niin keskittyä siihen monimutkaiseen kantapäälappu-hässäkkään. Ja ihan omatekemä on myöskin kaulakoru. Yritin vähän niinkuin sävysävyyn sukkien kanssa.

Pari swäppiäkin olen laittanut liikkeelle....aivan uskomattoman tehokas pakkaus olen tällä viikolla ollut ja puolet viikosta on vielä jäljellä ; o )