Niinpä niin. Tuolla Hiekkaoliivissa on paljon mukavia juttuja kaikille askartelijoille ja keräilijöille. Mä olen nyt tehnyt ensimmäisen tilaukseni sieltä ja tänään se tuli kotiin.
Ihanat silkkireunat kortteihin tulee näistä ihanuuksista...
482127.jpg482126.jpg

Näissä kuvissa näkyy pieni makupala kuviosta, ihan vaan ne kauneimmat osat yritin kuvata tähän.

482128.jpg482125.jpg

Yritän viikonlopun aikana väsätä pienen "maze book"in, jonne laitan jonkun kivan reunan näistä, kunhan ensin osaan päättää minkä. Kaikki ovat niin kauniita.

Päivän valitus: taas olin keikkaa tekemässä töissä ja hoidin sairaan työkaverin hommat kuntoon. Koskakohan saan tehdä omat rästissä olevat duunit, kun olen näköjään jokatoinen viikko tekemässä työkaverin työt??? Ja siinä välissä oleva viikko vietän lomaa...mikä työpino onkaan odottamassa kun vihdoin ja viimein olen saanut kaikki lomat vietettyä. Mielenkiintoista.
Tosin tämä on pelkästään kiinni "pikkujutusta", en saa pidettyä suurinta osaa lomastani kesäaikana. Sitten on lomapäiviä pitkin talvea/kevättä. Ja ennenkuin uusi lomakausi alkaa on pitämättömät lomat pidettävä. Rahana ei kannata ottaa, kun niillä on jonkinlainen laskentasysteemi kuinka monta päivää ne sitten loppujen lopuksi korvaa. Eli siinä häviää aina, ainakin mun työalassa.

No niin, taas on yö ja voi olla että pitäis mennä nukkumaan jotta huomenna jaksaisi lähteä aikaisin liikkeelle.
Eli hyvää yötä, kunnes jälleen tapaamme.