Terveisiä kaikille kurssilta! Oli oiva päivä näprätä taas muutama uusi pääsiäiskortti kun sää oli niin märkä ja luminen.
Meitä oli ihan pieni porukka vaan pöytien ympärillä, mutta sitäkin innovatiivisempi. Ohjaaja oli tehnyt monta nättiä esimerkkiä joista lähti inspiraatio liikkeelle.
En ehtinyt tehdä valmiiksi kuin pari korttia, leikkelin kuitenkin valmiiksi muutamia kuvia ja jatkan täällä kotona pääsiäiskorttien tekemistä/kokoomista.

458057.jpg

Tässä yksinkertaisessa pupukortissa on käytetty sissixin ruoho-ja pupukuviota. Kuvioaiheista tulee siistejä reunoiltaan, ainoa miinus vehkeellä on hinta. Ainakin mun mielestä.
Kuvanoton jälkeen olen hiukan tuunannut korttia, tuo sisempi soikea kartonkipala on "chalkattu" reunoiltaan (eli hiukan liitumaista väriä olen laittanut siihen).

458058.jpg

Tipu on myöskin sissixin kuvio. Taas ihan yksinkertainen kortti, piristeenä olen nyt käyttänyt nauhaa reunoissa. Sinellissä oli aivan nättejä uusia nauhoja keväisissä väreissä jotka sopivat hyvin pääsiäiskortteihinkin. Tipun vihreäkuvioinen taustakartonki oli kans jotain uutta. Tätä korttia piti kans tuunata ihan samalla tavalla kuin pupukortti eli vihreetä liitua siihen vaalean kartonkipalan reunoihin jossa tipu on kiinni.
Nyt kun katselen kortteja näin blogissa näen, että mun on kiinnitettävä huomioni kuvioiden silmiin. Jotain niille pitää tehdä ettei ne vaan ole reikiä. Ok, tästä se sitten jatkuu.

Ilta jatkuu nyt jännittäessä vaalituloksia. Ehdittiin ihan hyvin ukon kanssa äänestämään.
Hyvää illan jatkoa kaikille.