Voi ei. Mulla oli niin into päällä noiden maze bookien kanssa perjantaina JOTTA luulin saavani muutaman lisää tän viikonlopun aikana. Mutta ei. Ei niin ei.
Toisaalta aloitin uudessa kerhossa nimittäin scräppikerhossa. Olin hyvän ystäväni kanssa siellä ja sainkin jotain aikaiseksi. Aloitin muistoalbumin tekemistä "maailman kilteimmästä koirasta" mitä minulla on ollut. Tosin mulla on vaan ihquja ja kilttejä koiria silloin kun on koiria. Kyllä se ensimmäinenkin koira oli kans "maailman kiltein koira", en voi muuta väittää.
No, jokatapauksessa tämä oli irlis ja albumi lähtee liikenteeseen näillä sivuilla.

488528.jpg488530.jpg

Pienen muistivirheen vuoksi ohjeistuksessani, jouduin näpertelemään käsin joka kirjaimen taakse tarrat erikseen. En siis laittanut tarrapalaa valmiiksi paperiin kiinni ja sen jälkeen käyttänyt sizzixen kirjaimia, vaan ensin stanssasin kirjaimet ja sitten tarroitin.
Voin vakuuttaa että aikaa kului, mutta tosisiistiä jälkeä tuli, olen kyllä tyytyväinen sivuun.
Siitä syystä en saanut enempää valmiiksi tän päivän aikana. Mutta tästä on hyvä jatkaa seuraavalla kerralla.

Nyt olis taas levon paikka, kunnes jälleen tapaamme.

PS: SAY 2 alkoi!!! Olen innoissani, ensimmäiset kuulumiset ollaan vaihdettu puolin ja toisin. Tästä on hyvä jatkaa.