Minut haastettiin faktameemiin...Lumikide haastoi minut blogileikkiin, jossa pitää paljastaa 7 asiaa tai faktaa itsestään, sekä haastaa 7 muuta ja ilmoittaa haasteesta heidän kommenttilaatikossaan.

1. Inhoan siivoamista ja varsinkin pölyjen pyyhkimistä.
2. Tykkään kaikista vuodenajoista, kaikilla on oma merkityksensä ja aikansa. Mutta ehkä hiukan pitemmän korren vetää syksy...silloin saan laittaa monet kynttilät loistamaan ja lämmitämään kotia. Tuoksukynttilät ovat erityisen mieluisia minulle.
3. Olen ujo. En ole ensimmäisenä juttelemassa vieraan ihmisen kanssa. En sovellu ollenkaan cocktail tyyliseen olemiseen ja seurusteluun -inhoan olla parrasvaloissa ja edustaa julkisesti.
EDIT: siis small talkia sisältävät tilaisuudet ovat vaikeita mulle. En juurikaan osaa sellaisessa tilanteessa tehdä aloite-tai avauskysymystä joka voisi johtaa jonkinlaiseen keskusteluun.
4. Inhoan käärmeitä. Osa matkakohteista ei tule kuuloonkaan koska siellä on myrkyllisiä käärmeitä.
5. Pelkään lentämistä, mutta tarvittaessa lennän. Riippuu mihin pitää lentää. Olen lentänyt vain muutaman kerran.
6. Tykkään laiskottelusta ja usein töiden jälkeen olen vaan - ehkä surffailen netissä, katson telkkaria tai luen...
7. Olen kädentaitoihminen. Tällä hetkellä innostavin harrastus on korttien tekeminen. Ja keittiön puolella leipominen on paras juttu.

Käyn haastamassa muutaman, mutta en tällä kertaa laita merkintää siitä tänne.
Toki sinä joka haluat vastata tähän voit napata meemin tästä ja viedä se eteenpäin.