Vähän mä odotin tätä toveri Heinäkuun lähetystä.
Kun olen lomalla ja ukolla auto ja mä en juurikaan pääse mihinkään, NIIN päivän postista tulee suhteellisen tärkeetä.
Tänään perjantaina tuli sitten toveri Heinäkuun toisen viikon posti:
734098.jpg

No niin, oli se kyllä odottamisen arvoista!!!
Aivan uskomattoman hienot paperit ja sitten tuoksukynttilät ja aivan uskomattoman ihana itsetehty kortti!
TAAS oli ylittynyt tuo toveripostin 2€ - ihan varmasti!!
Mä olin jossain blogijutussani kirjoittanut, että tykkään TUOKSUKYNTTILÖISTÄ (mutta en minkä merkkisistä) . Ja nämä Partylitekynttilät ovat aivan sitä huippua!

Aikoinaan vuosia sitten kun Partylite oli vielä uusi juttu Suomessa, tykkäsin että ne olivat olivat kalliita tuoksukynttilöitä. Mutta jostain kumman syystä kokeilin niitä kerran ja.........koukkuun jäin; kallis tässä yhteydessä on myöskin hyvä ja laadukas.
Joten niistä tuli mun lemppareita - mä en enään muita tuoksukynttilöitä osta kuin Partyliten tuoksukynttilöitä!
734057.jpg

Ennen näitä Partyliten kynttilöitä olin kokeillut aika monia muitakin tuoksukynttilöitä; mikään ei vetänyt vertoja näihin kynttilöihin.
KIITOS IHANISTA kynttilöistä Pihku!!

OKI douki - kyllä koko lähetys oli hieno ja .....mä olen aikamoinen PAPERIFRIIKKI vaikka en ehkä ole niin sitä toitottanut blogissani. Mä tosiaan tykkään papereista ja ihan "himona" niitä keräilen.
Nyt mä sain lisää papereita. Bambua - siis kaksipuoleista bambupaperia ja ihanaaa vihreetä ja ruskea muuta paperia. Ja vellumkukkajuttua ( niin kuin näkyy ).

Nyt tulee muuten hiukan paineita keksiä kolmannen viikon toverilähetys Pihkulle, on tämä niin mahtava lähetys että.... MÄ OON IHAN OTETTU.... tosi siisti paketti!!
KIITOS PALJON, en voi muuta sanoa!!!!
Mä olen iloinen lähetyksestä ja nyt mun pitää todella miettiä mitä sinulle Pihku laitan seuraavaan postiin: toveriHeinäkuu lähetys kolme on jo "ovella".
Mulla oli joku ajatus siihen.....mutta nyt tarvii ajatella uudelleen se lähetys.

734034.jpg

Korttikin oli aivan upea ilmestys! KIITOS!