Mä sain aivan ihastuttavan viimeisen paketin toverikuun merkeissä.
Siellä oli kiva Pihkun tekemä kissakortti ja missä oli pinkit helmikukat koristeena.
774449.jpg

Sitten sain mini scrapbook kitin (=setti/pakkaus) missä oli tarvikkeet pieneen skräppikirjaan. Ja lisukkeeksi vielä lisää paperia (kuulto ja mulperi) ja muutama BasicGreyn skräppipaperin.
KIITOS!!!
774450.jpg
Mielenkiintoista on, että juuri viimeksi skräppikerhossa keskusteltiin mistä aioin jatkaa kun saan valmiiksi Mossen muistoalbumin ja silloin tuli esille josko laittaisi vaikka mini skräppialbumin! Ja nyt sitten sain sellaisen. Siinä on 12 sivua ja paperit niihin ja vähän lisukkeita millä voi koristella sivuja. Mutta tietysti omat lisukkeet sopii sinne myöskin.
Tämä oli kiva yllätys. Mä en ole tallustellut kaupoissa niin paljon loman aikana, joten en ole ehtinyt tutustumaan viimeisimpiin askartelumateriaalien villityksiin. Olen vaan palloillut nettikaupoissa paperiostoksilla.

KIITOS PIHKU kaikista heinäkuun lähetyksistä. Olen laittanut blogisi "tarkkailun alle" ja tulen vierailemaan siellä ahkerasti tämänkin jälkeen.
Kaikkea hyvää sinulle ja hyvää jatkoa seuraaviin toverikuukausiin.

Itse en nyt jatka toverikuukautta, kun tiedän että en ehdi hoitaa sitä niin hyvin. Ehkä myöhemmin syksyllä kun on saanut työt taas sille rutiininomaiselle tasolle niin ehtii tovereilla. Muuten oli kiva kokemus kaikkinensa ja olen tyytyväinen kokonaisuuteen. Hyvää jatkoa kaikille jotka "tovereilette" ahkerasti seuraavat kuukaudet.