Nyt mä vähän jatkoin (valmistin kuviot loppuun) mun magnolialeimasinkuvien kanssa. Siis muutaman leimasin tuolla aikaa sitten blogitapaamisessa. Ja nyt väritin ne valmiiksi.
Öhöm...ei onnistunut oikeen, mulla oli väärä valinta leimasinvärissä. Se ryökäle ei ollut vedenkestävää vaan lähti liukenemaan mitä enemmän vettä sen enemmän liukeni. Mutta katotaas nyt miltä ne täällä näyttää.

1003830.jpg
Tästä lähdin liikkeelle. Akvarellikynät-leimasinkuvat-sivellin ja vesikippo. Tässä on jo valmiiksi tehdyt ensimmäiset kuvat.

1003833.jpg
Kartonki on vaaleeta ja kuvat väritettyinä kans vaaleita, johtuu kait siitä kun laitoin värikynällä vain reunoja pitkin väriä ja vedellä väritin sitten koko alueen valmiiksi. Ja mitä isompi alue oli niin sen haaleammaksi se tuli kuvan keskeltä.

1003835.jpg
Mutta sininen leimasinväri pysyi kuitenkin aika hyvin aisoissa. Vai mitä.

Seuraavaksi...
1003816.jpg
Nyt kokeilin laittaa vähän enemmän väriä ja...sit tuli enemmän vettä.

1003814.jpg
Täällä oli jo muutamassa kohtaa leviämisongelmia. Yhdellä näyttää olevan siniset silmät, siis mustelmanluontoiset silmät. No, menköön nyt tällä kertaa.

1003819.jpg
Tässä yritin jo vähentää veden määrää. Ok, ihan toimii.

1003821.jpg
Nämä punasenlilat ovat sitten aika kauheet. Liikaa vettä ja liikaa väriä tossa yhdessä kuvassa ainakin. Voi jestas, näin ei hyvä.
Tässä täytyy ottaa "taikavoimat" esille ja jollain taikoa noi pahimmat jutut pois.
Miten niin se jää mun ratkottavaksi.
Tässä oli mun ekat magnolia kuvat, en tiedä tuleeko lisää. Villitys on ainakin suuri tuolla blogistaniassa.
Näistä syntynee aikanaan joulukortteja.

Hyvää päivän jatkoa.