No nyt mäkin sit haksahdin magnolia leimasimeen.
Mun hyvä ystävä teki pikareissun Tukholmaan ja oli valmis tuomaan mulle askartelumatskua jos mä vaan tarviin jotain. Mä kehoitin katsomaan minkälaisia magnolia leimasimia oli tarjolla Papprikassa ja SkapaHobbyssä.
Ja niin siinä sitten kävi...
...Magnolian Tilda tyttönen piparin kanssa tupasahti mun kotiin.1020226.jpg
Tässä taitaa tarkennus olla leimassa eikä tekstissä, mutta magnolia kuitenkin.

1020228.jpg
Tämänäköistä jälkeä tulee kun leimaa.
Tässä hämää nuo pisteet tuossa tytön naamassa, tuntuu kuin nuo silmäpisteet ja nenäpisteet olisivat liian lähekkäin toisiaan, mutta käyn katsomassa kotisivuilta kuuluuko olla noin. Ehkä kuuluukin.
Nyt mun täytyy odottaa että muste kuivuu ja sitten kokeilla jos nämä leimasinmusteet olisivat nyt vesikestoisia.

Tänään oli sitten se viikonlopun toinen päivä joka oli ihan yhtä harmaa ja kostea kuin eilinenkin, tänään vaan tuuli jonkun verran enemmän. Näin kuuluukin olla syksyisin, oli kiva päivä askarrella.

Huomenna taas töihin, hyvää jatkoa kaikille.

Ps. KIITOS tuomisista Tukholmasta!

Edit-täti: Taitaapi olla niin että Tildan kasvoista löytyy ylimääräisiä pilkkuja.
1020487.jpg
Kävin magnolian sivuilta tarkistamassa ja leimasimessa ei pitäisi olla neljää silmäpistettä. "JUL 07 Tilda mumsar" on nimi leimasimelle ja siellä on vaan ne uloimmat silmäpisteet, ei mitään nenäpisteitä niinkuin aikaisemmin kirjoitin.
Joillakin on ollut kiirettä saada leimasimet myyntiin. Ja ongelmia tulee kun huomataan virhe.
Tämä täti ei näe vaivaa korjatakseen tilanteen, voi olla ettei näe leimasinta enää koskaan jos sen nyt palauttaa. Olen ymmärtänyt että magnolia leimasimet ovat nyt "in" ja firmalla on kiirettä hoitaa tilauksia ja bisneksiä.
Täytyy vaan miettiä miten sen itse voisi korjata.