Osallistun tässä kuussa syksyn sävyt vaihtareihin ja sain oman pakettini eilen perjantaina.
Mulla oli taas sellanen super piiitkä työpäivä ja kun illalla tulin kotiin poimin postilaatikosta ihanan yllätyksen. Ihana piristys päivän päätteeksi.

959648.jpg
Kuori oli jo niin ihanan näköinen; värikäs, syksyisen oloinen marimekko painatus kuplakuoressa.

959650.jpg
Sisältä löytyi aivan ihania juttuja: koko perheelle jotain.
Kissat sai leikkimiseen hiiret, koiralle luun muotoinen koru, mulle ihana punasävyinen lankakerä ja ukolle sinistä suklaata (vaikka kyllä mä siitä tykkään itsekin, mutta menköön nyt ukolle) ja kiva koira aiheinen kortti jossa tekstinä oli "karvan verran parempaa päivän jatkoa". Tästä paketista tuli monta kertaa parempi päivä. KIITOS kaunis Seijasiskolle.
Huomaan että olit tutkaillut täällä blogiani ja laittanut tulemaan tosi mukavan ja huomaavaisen paketin. Kiitos!

Tämä oli mukava vaihtarijuttu näin lokakuussa. Olen itse vasta kokoomassa pakettia mun kaverille.